COOPERATION WITH KAIZEN CENTER

KAIZEN CENTER BILAN HAMKORLIK


Joriy yilning 10 noyabr kunidan 13 noyabr kunigacha Qozogʻistondagi KAIZEN CENTER hammuassisi Kumar Musaev va uning jamoasi universitetimizda “Iqtisodiy texnologiyalar asoslari” mavzusida trening oʻtkazadi.

Ma’lumot uchun: Kaydzen – yapon falsafasi yoki amaliyoti bo‘lib, ishlab chiqarish jarayonlari, rivojlanish, yordamchi biznes jarayonlari va boshqaruvni, shuningdek, hayotning barcha jabhalarini doimiy takomillashtirishga qaratilgan. Biznesdagi Kayzen (tez ishlab chiqarish) ishlab chiqarishdan tortib to yuqori boshqaruvgacha, direktordan oddiy ishchigacha bo'lgan doimiy takomillashtirishdir. 

Kaydzen falsafasi birinchi marta Yaponiyaning bir qator kompaniyalariga (jumladan, Toyota) Ikkinchi jahon urushidan keyin tiklanish davrida qo'llanilgan va shundan so'ng butun dunyoga tarqaldi. 1986 yilda Masaaki Imayning "Kaizen: Yaponiyaning raqobat muvaffaqiyati kaliti" kitobi nashr etilgandan beri "Kaydzen" atamasi keng tarqalgan va menejmentning asosiy tushunchalaridan biri sifatida qabul qilingan. 1993 yilda u "New Shorter Oxford English Dictionary" ning yangi nashriga kirdi, u kaizenni ish usullarini doimiy takomillashtirish, shaxsiy samaradorlik va hokazo, ya'ni biznes falsafasi sifatida belgilaydi.

Yapon tilida "Kaydzen" so'zi "yaxshilanish" degan ma'noni anglatadi. Ushbu strategiya asosida takomillashtirish jarayonida hamma ishtirok etadi - menejerlardan tortib ishchilargacha va uni amalga oshirish nisbatan kichik moddiy xarajatlarni talab qiladi. Kaydzen falsafasi butun hayotimizni (ish, jamoat va shaxsiy) doimiy takomillashtirishga qaratilgan bo'lishi kerakligini taklif qiladi.