None

“Vosiq International School”


Uzluksiz ta’limning aniq tuzilgan davlat tizimi “Vosiq International School” MChJ ish jarayonida o‘z ifodasini topgan. Har tomonlama ta’lim, bog‘cha, maktab, KIMYO xalqaro universiteti va mazkur universitet negizida tashkil etilgan tibbiyot shifoxonasi buni yaqqol isbotlaydi. Vosiq xalqaro maktabi doimiy ravishda o‘quvchilar bilan kasbga yo‘naltirish ishlarini olib boradi. Maktab bitiruvchilari KIMYO xalqaro universitetida o‘qishni davom ettirish hamda bakalavr va magistr darajalarini olish imkoniyatiga ega.

Kasbga yoʻnaltirish ishlari doirasida 10 va 11-sinf oʻquvchilari “KIMYO XALQARO UNIVERSITETI” va “KIMYO UNIVERSITY HASPITAL”ga tashrif buyurishdi. Ular KIMYO talabalarining hayotini ichkaridan ko‘rish imkoniga ega bo‘ldilar: ta’lim sharoitlari va universitet siyosati bilan tanishish, qiziqqan fakultetlarga tashrif buyurish, amaliy mashg‘ulotlar va laboratoriya ishlarini o‘tkazish uchun auditoriyalarni ko‘zdan kechirish, shuningdek, universitet oshxonasi va oshxonasidagi taomlardan tatib ko‘rish, universitet hovlisida sayr qilish imkoniyatiga ega bo’lishdi.

Maktab o‘quvchilari xalqaro marketing, turizm, biznes menejmenti, arxitektura va qurilish fakultetlariga, shuningdek, badiiy dizayn-rasm va go‘zallik estetikasi maktablariga tashrif buyurishdi. Ta'kidlash joizki, talabalar o'quv jarayoni qanday kechayotganiga bevosita guvoh bo'lishdi.

Shuningdek, ular KIMYO UNIVERSITY HOSPITAL klinikasiga ham tashrif buyurishdi. Ular tibbiyot fakulteti talabalarining o'quv jarayonini ko'rishdi, o'zlarini stomatolog talaba sifatida sinab ko'rishdi va amaliy mashg'ulotlar uchun labaratoriyada bo'lishdi. KIMYO UNIVERSITY HOSPITAL rahbariyati esa klinikaning o‘zida maktab o‘quvchilari bilan tanishuv suhbati o‘tkazdi, shifokorlar kabinetlari, bemorlarni tashxislash va davolash uchun jihozlarni ko‘rsatdi.

10 va 11-sinf o'quvchilari uchun kasbga yo'naltirish bo'yicha ushbu ekskursiya nafaqat oliy ta'lim tizimiga kirish, balki, eng muhimi, kelajakdagi kasbni tanlash va yuqori sifatli bilim olish uchun yaratilgan sharoitlar haqida qaror qabul qilish imkoniyatidir!